Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter"

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
Læs bloggen her

Pandoras næste salgssucces kan komme fra Facebook

Foto: detailfolk.dk



Tirsdag den 10 juni 2014 kl. 09:58 - Kilde: epn.dk

Det danske smykkeselskab Pandora får designidéer fra Facebook, hvor brugerne er en vigtig inspirationskilde.

Sociale medier kan ikke kun bruges til at markedsføre og promovere produkter. Smykkevirksomheden Pandora bruger også medier som Facebook som et led i designprocessen.

Det skriver epn.dk.

Inspirationen kommer fra de af Pandoras kunder, der er aktive på Facebook. Globalt har Pandora over 2,4 millioner fans på Facebook og 5 millioner medlemmer af Pandora Club.

- Vi bruger alle tilgængelige medier i vores branding – lige fra butikker og klassisk markedsføring til sociale medier og bloggere, som omtaler os. Alle platforme er i spil. På de sociale medier er det ikke så afgørende med reklame. Men mere inddragelse af brugerne, som inspirerer hinanden til, hvordan smykkerne kan bruges, eller kommer med bud på, hvad vi skal lancere i nye kollektioner, siger Pandoras direktør Thomas Ryge Mikkelsen til epn.dk.

LÆS OGSÅ: Pandora opjusterer og satser på flere butikker

Læs hele artiklen på epn.dk


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD