Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Ny retail app er et hit hos forbrugerne

Foto: detailfolk.dk



Monday den 24 September 2012 kl. 06:30 af: Simone Hansen

Over hele Danmark bliver app'en 'Field Agent' for øjeblikket downloaded af forbrugere, der lader til at være vilde med at kunne tjene lidt ekstra penge på en shoppetur.

'Som en fuglerede med 3.000 sultne fugleunger'. Sådan beskriver Jens Brink fra Gorm Larsen Nordic, der står bag app'en 'Field Agent', de mange forbrugere, der har hentet app'en ned. 

App'en, der tilbyder almindelige forbrugere at løse små opgaver for firmaer på deres shoppetur, som for eksempel at tjekke, hvor varerne står, er nemlig blevet downloaded af intet mindre end 3.000 danskere på blot en uge. Og Jens Brinck lægger ikke skjul på, at han er noget overvældet af succesen. 

- Det er supergodt, når man tænker på, hvor kort tid vi har været i luften. Basen er der, og leverancen har vist sig at være god, vi var nemlig lidt bekymrede for om ’agenterne’ kunne forstå instruktionerne, men det har vist sig, at det går fint, siger han til detailfolk.dk. 

Virksomhederne, der udsteder de forskellige opgaver til de såkaldte 'agenter', er fordelt over hele landet, og Jens Brinck konstaterer med stor tilfredshed at downloads af app'en netop foregår i hele Danmark. Men som situationen er lige nu, skal agenterne af og til være hurtigt ude, for at få fingrene i et job. 

Job i hele landet

- Vi er landsdækkende nu, der er ikke nogen steder i Danmark, hvor du ikke kan bruge app'en. Vi har hørt fra agenter, der kommer fra for eksempel Horsens, der er ærgerlige over, at alle jobs'ne lige nu er i Aarhus, men det er kun fordi dem i Horsens ryger så hurtigt, forklarer han. 

Lige nu er Jens Brinck og holdet bag Field Agent's største problem at holde trit med populariteten.  

- Vores udfordring lige nu er at følge med og få fat i de potentielle kunder (virksomhederne red.). Kunderne er der, og de er meget interesseret i at høre om app’en, det er mere vores ressourcer, der er begrænsede lige nu, forklarer Jens Brinck. 

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD