Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
Læs bloggen her

Nemlig.com leger med LEGO

Foto: nemlig.com



Torsdag den 5 februar 2015 kl. 15:40 af: Freja Thorbech

Det fremadstormende onliesupermarked involverer sig nu i et event, der byder på 14 ton LEGO-klodser og 300 LEGO-modeller.

Når LEGO's LEGO World-event løber af stablen i Bella Centret i slutningen af næste uge, vil nemlig.com være med på sidelinjen.

Onlinesupermarkedet er sponsor for eventet, der blandt andet byder på 14 ton LEGO-klodser og 300 byggede LEGO-modeller.

Nemlig.coms sponsorat betyder blandt andet, at onlinesupermarkedets ambassadør Felix Smith hver dag vil lave konkurrencer med børnene.

Hos nemlig.com mener man, at sponsoratet er oplagt, da onlinesupermarkedets fornemmeste opgave er at lette hverdagen for de travle børnefamilier og give dem mere tid.

- Vi synes, at det er fantastisk, at vi i år er en del af LEGO World, som netop giver os mulighed for at bakke op om vigtige værdier som leg og kreativitet. Vi har den samme målgruppe, og for os er det en oplagt begivenhed, hvor vi kan bidrage til en sjov dag i familiens tegn, siger siger marketingchef hos nemlig.com, Rikke Søgaard, i en udtalelse.

Nemlig.com slog de virtuelle døre op i 2010 og er i dag Danmarks største online supermarked med over 400 ansatte, en omsætning på et trecifret millionbeløb og mere end 7.300 dagligvarer på hylderne.

LÆS OGSÅ: Nemlig.com i nyt kendissamarbejde



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD