Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Nemlig.com bruger biljagt og skydevåben i ny kampagne

Foto: Nemlig.com



Onsdag den 11 august 2021 kl. 06:00 af: Redaktionen

Næsten et år har det taget at udvikle et nyt reklameunivers for Nemlig.com. Resultatet ligner en actionfilm.

Nemlig.com, der selv har været en del i skudlinjen gennem de seneste måneder, er nu klar med en reklamekampagne, hvor politi, biljagt og skydevåben sætter rammerne.

Reklamebureauet Pong har brugt 11 måneder på at udvikle hele kampagnen for Nemlig.com, som arbejder med budskabet “Gør livet lidt nemmere... Nem, nemmere, Nemlig.com.”

- Så er vi er gået til actionfilmen med nemlig.com. Hvad mindre end et godt politi- og røverdrama kan gøre op med klassisk dansk dagligvaremarkedsføring, spørger den adm. direktør for Pong, Mette Hørdum, retorisk i et indlæg på LinkedIn.

Selskabet Bacon har stået for selve produktionen af reklamerne. Den første film i rækken løber over tv-skærmen i øjeblikket. Se den her.

Tidligere på året var Nemlig.com udsat for en del kritik, som gik på tvivlsomme forhold for både de eksterne chauffører og de ansatte på lageret. Den adm. direktør - Stefan Plenge - var selv været ude med en bestemt afvisning af anklagerne.

- Vi er i Nemlig.com udsat for den vildeste smædekampagne fra 3F, og de er lykkedes med at få Politiken til at være deres pennefører, skrev direktøren i et længere modsvar fra april.

LÆS OGSÅ: Nemlig.com finder løsning på et af forretningens svage punkter

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD