Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Mobilselskab går nye veje

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 29 August 2012 kl. 10:29 af: Simone Kirstine Hansen

Mobilselskabet Call Me forsøger at ramme forbrugerens købsimpulser med nyt tiltag.

Det har førhen været muligt at tage nogle indledende købsskridt på mobilen, men nu går mobilselskabet Call Me hele vejen og sørger for at hele købsflowet af mobil nu ligger på nettet. Det skriver Markedsføring.dk.

- Folk køber i stigende grad det samme på mobilen, som de hidtil har købt på computeren, men væksten lider under, at brugerne ikke møder webshops, der fungerer ordentligt på mobilen. Der er derfor stadig mange, som synes, at det er nemmere at handle på computeren end på mobilen. Vi vil gerne imødekomme forbrugernes behov, og har derfor lavet en mobiloptimeret webshop, siger Business Development Manager hos Call me Michael Arildsen til Markedsføring.dk

Med den nye købsmulighed får selskabet ganske enkelt lettere ved at ramme kunderne på alle tidspunkter af døgnet, understreger han.



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Relaterede nyheder

Nyheden har ingen relaterede nyheder

Afstemning

Hvordan endte omsætningen i første halvår? (primært specialhandel)

Markant bedre end forventet
 
En anelse bedre end forventet
 
Nogenlunde som forventet
 
Lidt ringere end forventet
 
Markant ringere end forventet
 
Ved ikke
 

Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD