Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter"

- Lone Rasmussen, Dansk Erhverv
Læs bloggen her

JYSK har succes med click & collect

Foto: Jysk



Mandag den 12 maj 2014 kl. 10:43 af: Freja Thorbech

Som en del af en ny digital strategi tilbyder JYSK kunderne mulighed for at bestille varer på nettet til afhentning i butikken.

Nu kan JYSKs kunder bestille varer online hjemme fra sofaen og hente dem i den lokale butik, når de er pakket og klar.

Siden 1. april har JYSK forsøgt sig med det såkaldte click & collect, og indtil videre har kunderne taget godt imod det.

- Vi oplever, kunderne tager godt imod det nye tiltag. Det kan vi blandt andet se på det stigende antal kunder, som allerede har benyttet sig af Click & Collect. Vi forventer derfor også at brede Click & Collect ud til flere lande i løbet af det næste år, siger Sales og Marketings Director, Niels Veien, i en udtalelse.

Led i ny digital strategi

Når kunderne falder over en vare, de vil have på JYSK.dk, kan de vælge, at den skal afhentes i den lokale butik.

- Man kan i ro og fred reservere varer fra sofaen derhjemme. Det betyder, at man slipper for at skulle finde varerne på hylderne, da de allerede er fundet frem, pakket og gjort klar, når man kommer ind for at afhente dem i den ønskede JYSK-butik, siger Niels Veien.

Clict & collect-tiltaget er et led i en større digital strategi, der skal gøre JYSKs sortiment mere tilgængeligt på tværs af markeder og platforme.

LÆS OGSÅ: JYSK satser digitalt



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD