Her er tankerne bag de nye Normal-reklamer
Normals reklamer er lidt mere pinlige end gennemsnittet, men det er meningen. Se de nye reklamer her og læs om tankerne bag.
Der ligger en lidt anderledes strategi bag Normals nye tv-reklamer. Det er bureauet Envision og Søren Fauli, der står bag reklamerne, som også skal hjælpe Normal ind på det norske marked. Det skriver Dansk Markedsføring.
Normals slogan er ”Normale varer – Unormale priser”.
Reklamerne tager udgangspunkt i en undersøgelse foretaget af YouGov.
Den viser blandt andet, at flertallet af danskerne mener, at det er normalt at lugte til brugt tøj for at vurdere, om det kan gå at have på igen. 79 procent af danskerne gør det.
Derudover synes danskerne også, at det er helt normalt at spise slik i smug, ligesom det er normalt at tisse i badet og pille næse.
Du kan se Normals nye reklamefilm her og her.
LÆS OGSÅ: Nyt regnskab: Normal i vild vækst
Læs hele artiklen på Dansk MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Normal har en bølge af butiksåbninger i Sverige på vej
Hackere låste systemerne - men 7-Eleven åbner alligevel
Stor fodboldforretning flytter for at styrke væksten
Butikskæde med velkendt grundlægger er under rekonstruktion
Elgiganten er plaget af svindlere på nettet
Store dele af 7-Eleven åbner igen - men ikke helt som normalt
Familieejet kæde åbner første shop-in-shop i Coop
En af landets store detailvirksomheder opruster på direktørgangen
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Bør regeringen udskyde fristen for tilbagebetaling af coronalån endnu engang?
Hvad er din forventning til omsætningen i hele 2022 sammenlignet med (de åbne måneder af) 2021?
(Primært fysisk butik) Hvordan endte julesalget efter Black Friday sammenlignet med 2020?
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2020?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Normal har en bølge af butiksåbninger i Sverige på vej
Hackere låste systemerne - men 7-Eleven åbner alligevel
Stor fodboldforretning flytter for at styrke væksten
Butikskæde med velkendt grundlægger er under rekonstruktion
Elgiganten er plaget af svindlere på nettet
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops