Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Her er tankerne bag de nye Normal-reklamer





Wednesday den 27 September 2017 kl. 09:19 - Kilde: Dansk Markedsføring

Normals reklamer er lidt mere pinlige end gennemsnittet, men det er meningen. Se de nye reklamer her og læs om tankerne bag.

Der ligger en lidt anderledes strategi bag Normals nye tv-reklamer. Det er bureauet Envision og Søren Fauli, der står bag reklamerne, som også skal hjælpe Normal ind på det norske marked. Det skriver Dansk Markedsføring

Normals slogan er ”Normale varer – Unormale priser”.

Reklamerne tager udgangspunkt i en undersøgelse foretaget af YouGov.

Den viser blandt andet, at flertallet af danskerne mener, at det er normalt at lugte til brugt tøj for at vurdere, om det kan gå at have på igen. 79 procent af danskerne gør det.

Derudover synes danskerne også, at det er helt normalt at spise slik i smug, ligesom det er normalt at tisse i badet og pille næse. 

Du kan se Normals nye reklamefilm her og her.

LÆS OGSÅ: Nyt regnskab: Normal i vild vækst

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD