Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Slutningen på corona betyder starten på en ny markedsføringsplan"

- Thomas Bogh, Bonzer
Læs bloggen her

Her er detailfolk.dk's nye blogpanel

Foto: detailfolk.dk



Tirsdag den 12 januar 2016 kl. 11:21 af: Dennis Clausager

På detailfolk.dk markerer vi indgangen til det nye år med at præsentere et nyt blogpanel, der vil gøre sit til at inspirere, udfordre og kommentere på stort og småt i branchen i det kommende år.

Vi har taget hul på et nyt kalenderår, og 2016 vil med sikkerhed blive endnu et udfordrende år for den danske detailhandel.

For at få succes vil det for de fleste, igen i år, kræve indsatser på en række forskellige områder, og det vil utvivlsomt også kræve, at man som detailist både bliver udfordret og inspireret i løbet af året.

Derfor er vi på detailfolk.dk stolte over, at præsentere et nyt og revideret blogpanel, som vi håber vil være med til at skabe debat og inspiration inden for forskellige områder. Blogpanelet består af gamle kendinge og af tre nye profiler, der alle glæder sig til at bidrage med hver deres indsigt og holdning til den danske detailbranche anno 2016.

Tag godt imod blogpanelet og glæd dig til de kommende ugers nye blogindlæg.


JENS THRANE-MØLLER, Marketingstrateg



Jens Thrane-Møller er administrerende direktør i reklamebureauet Marketsquare, der hjælper kunder fra detailbranchen med at skabe aktiverende kommunikations- og marketingløsninger. Derudover sidder han i flere af branchens bestyrelser, herunder som formand for Repræsentantskabet i Huset Markedsføring, ligesom han er en populær foredragsholder.

Tidligere har han været administrerende adm. direktør for reklamebureauet Republica, selvstændig konsulent med speciale i forretningsudvikling og markedsstrategi og direktør i Saatchi & Saatchi, ligesom han har været bestyrelsesformand for Den Danske Reklameskole og for Huset Markedsføring.

Jens Thrane-Møller har en sjælden evne til at dissekere enhver marketingproblemstilling og et særligt øje for den gode idé, og det er netop de kvaliteter, der har givet ham en fremtrædende plads i den danske marketing- og reklamebranche.

Læs mere om Marketsquare på: www.marketsquare.dk 


LONE RASMUSSEN, Markedschef




Lone Rasmussen er markedschef og koordinerer det forbrugerpolitiske arbejde i Dansk Erhverv og er desuden ansvarlig for de overordnede politiske sager på forbrugerområdet.

Dansk Erhverv er erhvervsorganisation og arbejdsgiverforening. Organisationen repræsenterer 17.000 virksomheder og 100 brancheorganisationer inden for handel, rådgivning og videnservice, oplevelse og velfærd og transport.

Læs mere om Dansk Erhverv på www.danskerhverv.dk


THOMAS JENSEN, Adm. direktør



Thomas Jensen er direktør i JENSEN RETAIL GROUP og har gennem de sidste 20 år oparbejdet en omfattende viden om forbrugere, indkøbsadfærd og fysisk detailhandel.

Thomas Jensen stiftede i 1997 JENSEN RETAIL GROUP, der er et kommunikations- og designbureau med speciale i detailhandel. Kompetencerne og opgaverne omfatter udvikling af butikskoncepter og kommunikationsplatforme for detailaktører samt strategisk og taktisk rådgivning af direktion og ejere.

Referencelisten indeholder en lang række førende detailhandlere, shoppingcentre og mærkevarer som eksempelvis Rødovre Centrum, Panasonic, Magasin du Nord, Lakrids by Johan Bülow, Profiloptik, Farum Bytorv, Coca-Cola og TorvehallerneKBH.

Læs mere om Jensen Retail på www.jensenretail.com 


STINE GRUBBE, Konsulent & Retailspecialist




Stine er oprindeligt uddannet i detailbranchen, nærmere bestemt som farvehandler og dekoratør.

Stine røg dog hurtigt 'af sporet' og tilbragte knap seks år i London hvor hun specialiserede sig i online platformen, blandt andet som website-producer og online-redaktør i mediebranchen.

Passionen for detailbranchen er dog aldrig forsvundet, så efter en årrække valgte Stine at vende tilbage til detailbranchen og fokuserer i dag på udvikling af koncepter, content og touchpoints, online og offline.

Blandt kunderne findes nogle af landets største og mindste retailvirksomheder, butikskæder, producenter og leverandører.

Læs mere på www.stinegrubbe.dk 


BJARKE BEKHØJ, Seniorkonsulent og partner



Bjarke Bekhøj er ejer af det digitale marketingbureau Compell, der har specialiseret sig i strategisk rådgivning om tilstedeværelse på de digitale platforme. Compell hjælper kunderne med alt fra analyse og strategi til kampagneopsætning og optimering. 

Bjarke Bekhøj har personligt hjulpet alt fra nystartede iværksættere til store nationale koncerner. Med mere end 15 års erfaring har Bjarke været en del af det digitale game længe, og den erfaring er guld værd i det daglige arbejde. I sin karriere har Bjarke hjulpet blandt andet Garant, Tøjeksperten, Varier Furniture, Det Kongelige Teater og Royal Copenhagen med at forløse deres digitale potentiale.

På detailfolk.dk blogger Bjarke om salg, markedsføring og strategi i den digitale verden.

Læs mere om Compell på www.compell.dk 


DENNIS CLAUSAGER, Stifter af detailfolk.dk



Dennis Clausager er stifter og ejer af detailfolk.dk. Er oprindeligt detailhandels-uddannet og sidenhen Merkonom i markedsføring og organisation. Har i en lang detailkarriere haft stillinger som butikschef i blandt andet radiobranchen og sidenhen forskellige lederstillinger, blandt andet som kædechef i Telia, inden han i 2006 slog sig ned som selvstændig.

Dennis blogger om stort og småt i detailbranchen og er ikke bleg for finde den udfordrende eller skarpe kuglepen frem, når der skal skrives.


Gå til blogområdet her >>
 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD