Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
Læs bloggen her

Det kan outdoor-kommunikation gøre for detailbranchen

22 procent af dem, der ser en outdoor-reklame, går efterfølgende på nettet og søger videre, viser en ny undersøgelse.
Foto: detailfolk.dk



Torsdag den 27 marts 2014 kl. 06:10 - Kilde: Huset Markedsføring

Et mediebureau har i en ny undersøgelse forsøgt at klarlægge outdoor-mediets effekt.

Indtil nu findes der ikke ingen store videnskabelige undersøgelser om outdoor-mediets effekt på forbrugerne.

Det har mediabureauet Posterscope forsøgt at ændre ved at investeret i en stor undersøgelse blandt 6.500 respondenter, skriver Huset Markedsføring.

Outdoor Consumer Survey hedder undersøgelsen, og 2.500 respondenter er blevet spurgt direkte til outdoor-reklamer. Nogle af konklusionerne er, at 22 procent af de forbrugere, der ser en outdoor-stander, går på nettet og søger videre, mens 28 procent svarer, at når de ser outdoor-kommunikation uden for et supermarked minder det dem om at købe produktet i butikken.

Adm. direktør i Posterscope Danmark, Andreas Hansen, kalder over for Huset Markedsføring undersøgelsen for en revolution inden for branchen, da den er et værktøj til at målrette kampagnerne endnu mere.

Læs hele artiklen på Huset Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD