Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne

- Lone Rasmussen, Dansk Erhverv
Læs bloggen her

Derfor satser Føtex endnu mere på vin

Foto: detailfolk.dk



Mandag den 16 november 2015 kl. 10:32 af: Søren Duran Duus

Føtex-kæden ser et stort potentiale i at sælge flydende druer på flaske – og søsætter derfor nye initiativer.

Føtex skruer op for rådgivningen med et nyt vinmagasin og faste vinkonsulenter i udvalgte butikker tre dage om ugen.

Det nye magasin hedder ’Vin’ og kan hentes i Føtex’ 95 butikker over hele landet. Magasinet udgør et vigtigt element i Føtex’ øgede vinfokus, som også inkluderer online-universet ’Vores egen vinkælder’ og et fast samarbejde med vinekspert Marie von Ahm.

Derudover vil kædens kunder fremover blive mødt af en vinkonsulent i udvalgte Føtex-butikker torsdag, fredag og lørdag.

LÆS OGSÅ: Føtex lancerer ny medlemsklub

- Vi ønsker at give vores kunder ekstra viden om vin, fordi det bliver efterspurgt, og fordi vi altid gerne vil have vores kunder til at vælge til eller fra ud fra et oplyst grundlag, siger Føtex’ marketingdirektør, Karin Helene Sommer. 

Og uddyber:

- I lighed med alle andre fødevarer er det vores holdning, at det ikke er ligegyldigt, hvilken vin man putter i indkøbsvognen. Derfor vil vi gerne fortælle vores kunder så meget som muligt om de kvalitetsvine, vi knokler for at skaffe til den bedst mulige pris.

LÆS OGSÅ: Dansk Supermarked: Sådan satser vi mere på netsalg



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD