Coop sætter navn på ny direktør for egne varemærker
Dagligvarekoncernen Coop har oprettet en direktørstilling, hvor ansvaret for egne varemærker skal ligge.
Afdelingen for egne varemærker i Coop får Michael Rahbek som direktør.
Der er tale om en nyoprettet stilling, skriver hovedpersonen selv i et opslag på LinkedIn
- Mere end nogensinde er det nødvendigt at skille sig ud på markedet for at vinde forbrugernes gunst, skriver Michael Rahbek, som kommer til at bære titlen Head of Private Brands.
- Med strategien Fremtidens Coop” kommer koncernens egne mærker og produkter til at indtage en endnu mere central rolle, skriver han.
Michael Rahbek var indtil januar hos Flügger, hvor han i et par år havde haft titlen Vice President Marketing & Product. Før det har han blandt andet stået i spidsen for private label-området hos Dagrofa og været business unit manager i Coop.
- Desuden vil jeg også aktivt bidrage til det solide nordiske samarbejde i Coop Trading, og derved få en national og international vinkel til at udvikle og kommercialisere forretningen, skriver Michael Rahbek om sit nye job.
LÆS OGSÅ: Coops topchef går i rette med historie om dyb krise
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Stifter af kæde kan åbne flere butikker trods strid modvind
Mindre kendt navn tager stikket hjem ved E-handelsprisen
Frivillig bagerkæde deler medlemmerne op i to hold
Købmandskæde har fundet en danmarksmester i økologi
Ejeren af Skjold Burne taber omsætning
Salling Group lukker ned for satsning på discountkæde
Makkerpar når langt forbi den halve milliard
Coop bider mærke i ændring af danskernes indkøbsvaner
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Stifter af kæde kan åbne flere butikker trods strid modvind
Mindre kendt navn tager stikket hjem ved E-handelsprisen
Frivillig bagerkæde deler medlemmerne op i to hold
Købmandskæde har fundet en danmarksmester i økologi
Ejeren af Skjold Burne taber omsætning
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops