Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter"

- Lone Rasmussen, Dansk Erhverv
Læs bloggen her

Butiksansatte betaler prisen for dårlige it-systemer

Foto: detailfolk.dk



Torsdag den 28 juni 2012 kl. 09:33 af: Freja Thorbech

Det er de butiksansatte, der må lægge ører til kundernes frustrationer, når supermarkedernes it-systemer ikke opdaterer kasseapparaterne med de nyeste rabatter og tilbud.

Det er noget som medarbejderne i Coops butikker ofte mærker. Det skriver gratisavisen 24timer, der har været på besøg i ti af Coops supermarkeder for at tale med medarbejderne.

- Vi oplever ofte, at folk bliver sure, og vi vil gerne undgå at få skældud, siger en Fakta-medarbejder til 24timer.

Kunderne betaler for meget

Avisens journalister optrådte som kunder, der gerne ville vide, om personalet oplevede problemer med tilbud på skilte, i tilbudsaviser, på tv og printannoncer, som ikke længere er tilbud, når kunderne skal betale ved kassen.

I samtlige 10 butikker berettede venlige, men ofte frustrerede medarbejdere om udbredte problemer, der især skyldes Coops hovedkontors it-system, der ofte ikke giver kasseapparaterne i butikkerne besked om, at varerne skal sælges til nedsat pris eller med mængderabat.

Sascha Amarasinha, kommunikations- og CSR-direktør i Coop, forklarer til 24timer, at man arbejder på at løse problemet.



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD