Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Bilka-kunder føler sig vildledt af kø-løfte

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 8 August 2012 kl. 17:10 af: Steffen Moses

Bilka er kommet i modvind efter en kampagne, hvor varehuset lover, at kunderne ikke skal stå i kø. Fremover vil Bilka ikke tage munden helt så fuld, siger direktøren.

’Bilka afskaffer køen’, står der på store skilte i varehuset. Men det er vildledende, mener flere kunder, der føler sig snydt af kampagnen. Det skriver Jyllands-Posten.

For på trods af løfterne, oplever kunderne, at der er kø.

Hos Bilka er der forståelse for kundernes utilfredshed.

- Når alle kasser er åbne, kan vi selvfølgelig ikke gøre mere. Men hvis der hænger bannere hen over hovedet på folk, hvor der står, at vi har afskaffet køen, så kan jeg da godt forstå, at kunderne bliver forvirrede, når de står i kø. Så i morgen får vi skrevet på bannerne, at vi ikke kan gøre mere, når alle kasser er åbne, siger Bilkas direktør, Henrik Libak, til Jyllands-Posten.



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Relaterede nyheder

Nyheden har ingen relaterede nyheder

Afstemning

Hvordan endte omsætningen i første halvår? (primært specialhandel)

Markant bedre end forventet
 
En anelse bedre end forventet
 
Nogenlunde som forventet
 
Lidt ringere end forventet
 
Markant ringere end forventet
 
Ved ikke
 

Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD