Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

B&O's image styrtdykker

Foto: detailfolk.dk



Friday den 10 May 2013 kl. 10:33 - Kilde: Børsen

Danskernes vurdering af det tidligere så ikoniske Struer-brand styrtdykker, viser en ny måling.

B&O's image har lidt et alvorligt knæk.

Struer-virksomheden har ellers kunne bryste sig af at være et brand med fremragende omdømme, men i 2013 har virksomhedens omdømme ændret sig markant.

B&O er faldet fra en tredje til en tolvteplads i årets store imageanalyse fra Reputation Institute, skriver Børsen.

Virksomheden havde ellers en kort opblomstring i omdømmet efter lanceringen af det billigere subbrand B&O Play i 2012, men nu har danskernes vurderingen af det tidligere så ikoniske brand altså ændret sig markant.

LÆS OGSÅ: B&O i nyt samarbejde med Spotify

Fra den interne kommunikationschef Morten Juhl Madsen lyder forklaringen i en mail til Børsen, at det skuffende halvårsregnskab fra januar bærer sin del af skylden.

Henrik Strøier, der er adm. direktør i Reputation Institute, mener derimod ikke, at det er de økonomiske parametre som virksomheden falder på, men derimod parametre som innovation og ledelse.

LÆS OGSÅ: B&O i ventet milliontab

Link til artikel på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD