Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Amazon åbner netbutik med 3D-printet sortiment

Foto: Amazon



Wednesday den 30 July 2014 kl. 05:50 af: Freja Thorbech

Amazon giver i en ny webshop kunderne mulighed for at sætte deres personlige præg på butikkens produkter, inden de bliver 3D-printet.

Nu bliver Amazons kunder selv ansvarlige for, at øreringene bliver lavet i det rigtige materiale eller vasen får den rigtige farve.

Den amerikanske gigant har netop lanceret netbutikken '3D Printed Products store'. Her får kunderne mulighed for at sætte deres præg på de produkter, de køber, ved at vælge materiale, form, farve eller størrelse. Produkterne bliver nemlig først printet på en 3D-printer i det øjeblik, kunden trykker køb.

Indtil videre kan kunderne vælge mellem 200 produkter i butikken, som de kan gøre til deres helt egne, inden de printer dem. Det er både smykker, legetøj og indretningsartikler, som Amazon giver kunderne mulighed for at sætte deres præg på.

- Introduktionen af vores '3D Printed Products store' tyder på et skift i e-handlen - produktionen bliver mere smidig og giver en bedre kundeoplevelse. Sælgerne kan ligesom designerne og producenterne tilbyde en mere dynamisk produktoversigt, som kunderne kan personalisere og gøre til deres egne, siger Petra Schindler-Carter, der er direktør for Amazon Marketplace Sales, i en udtalelse.

LÆS OGSÅ: Amazon lader kunder shoppe via Twitter



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD