Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

7-Eleven hædrer deres bedste leverandører





Vinderne i de fire kategorier

Årets ’Only at’-kampagne: Faxe Kondi FanCan
Begrundelse: sjov og anderledes, nytænkende aktivering og involvering af kunderne via Facebook – en godt sammensat kampagne til målgruppen.

Årets innovationspris: Økologisk GRØD to go
Begrundelse: Fik for alvor 7-Eleven på Instagram og fik sendetid både i dansk og i norsk tv. Vandt desuden ”Danmarksmesterskabet” for opfindere 2014. Et fremragende kvalitetsprodukt til folk på farten.

Årets ‘Only at’-produkt: Carlsberg Standout Collection
Begrundelse: Et sejt produkt fra et af Danmarks største varemærker, som hele byen talte om og som gav enorm synlighed i gadebilledet.

Årets mad- og bagerinyhed: Økologiske BabyBite
Begrundelse: en mærkevare indenfor mad, vellykket og stærkt samarbejde mellem Hanegal, Aurion og TC Brød, som producerer velsmagende, rene og økologiske råvarer.

Monday den 8 September 2014 kl. 14:35 af: Dennis Clausager

Med ønsket om at anerkende de leverandører der leverer mere end blot en vare, har 7-Eleven nu hædret fire af deres leverandører.

Med supermarkedernes udvidede åbningstider og den generelle udvikling med flere udbydere af convenience produkter, ønsker 7-Eleven at skabe fornyet relevans ved at være det foretrukne valg på farten. Derfor har conviniencekæden på deres årlige leverandørmøde hyldet de leverandører der matcher kædens øgede fokus på "Quality Convenience".

Status og fremtid

I alt 200 leverandører var inviteret til mødet i Cirkusbygningen, hvor 7-Eleven så tilbage på året, der var gået, men også frem mod det nye år, og det koncept 7-Eleven arbejder frem mod.

- Vores leverandørmøde er en vigtig dag for os og ikke mindst for leverandørerne, fordi vi her tydeligt kan vise den retning, 7-Eleven er slået ind på. Når vi uddeler priser, er det for at anerkende de leverandører, der leverer mere end blot en vare. Vi vil hylde de leverandører, der leverer et produkt, et koncept, en løsning eller en kampagne, som er i tråd med 7-Elevens brand og fokus på quality convenience, siger Jesper Østergaard, adm. dir. i Reitan Convenience Denmark A/S i en udtalelse.

På mødet blev det gjort klart, at 7-Eleven vil rime på friskhed, god smag, gode råvarer og kvalitet. Og det skal leverandørerne hjælpe med.

Fire kategorier

Det blev GRØD, Carlsberg, TC Brød og Royal Unibrew der løb med opmækrsomheden og de fire leverandørpriser på leverandørmødet. De fire produkter og kampagner blev hædret for et positivt og opsigtsvækkende bidrag til 7-Elevens udvikling det forgangne år.

En af de leverandører der vandt, er stifter af GRØD, Lasse Skjønning Andersen‎, der i samarbejde med økobageriet Aurion leverer GRØD to økologiske varianter af grød til 7-Eleven. et produkt som er blevet meget positivt modtaget af kunderne.

- Det er et kæmpe skulderklap at vinde denne pris, for det er jo stærke konkurrenter, vi er oppe imod. Men det er fedt, at der i en stor kæde som 7-Eleven er plads til den lille nye innovative spiller. 7-Eleven fornyr sig helt vildt med mere fokus på økologi, god smag og friskhed. De værdier passer godt med grød, siger Lasse Skjønning Andersen.

LÆS OGSÅ: Lederopskrift: Fra røde til grønne tal i verdens største 7-Eleven



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD