Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Derfor er Superbrugsen igen på Roskilde Festival

Superbrugsens marketingchef, Martin Dalsgaard Andersen
Foto: PR



Wednesday den 29 June 2016 kl. 10:36

Et supermarked kan noget andet og mere end de discountbutikker, mange festivaldeltagere normalt handler i, siger Superbrugsens marketingchef.

Ved at rykke ind på Roskilde Festival forsøger Superbrugsen at charmere unge til i fremtiden at handle i et supermarked fremfor i discountmarkeder.

Således inviterer Superbrugsen og Madkulturen 4.000 unge til Foodjam på Roskilde Festival.

- Superbrugsen er med på Foodjam for at vise festivalgæsterne, at et supermarked kan noget andet og mere end de discountbutikker, mange af dem handler i til hverdag.

- Vi gør det tydeligt, at vi har meget mere økologi, et meget større udvalg af friske råvarer og faguddannede medarbejdere, hvor man kan få råd til den daglige madlavning, fortæller marketingchef Martin Dalsgaard Andersen, Superbrugsen.

Udover at sørge for de rigtige råvarer står Superbrugsen sammen med Coop Logistik også for den ganske store opgave at sikre, at de friske varer kommer frem til tiden i den rigtige temperatur.

Foodjam afvikles for femte år i træk.

Kvickly har i år for niende gang en butik på Roskilde Festival.

LÆS OGSÅ: Kvickly-direktør på butiksgulvet i festival-butik



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD