Fakta vil gentage festival-succes
Med forventning om at blive landets bedst omsættende Fakta-butik, åbner discountkæden igen i år en butik på Roskilde Festival.
Når de tømmermændsramte festivaldeltagere på Roskilde Festival skal fylde teltlagrene med rugbrød og dåseleverpostej, har de igen i år muligheden for at gøre det i festivalens lokale Fakta-butik.
Discountkæden åbner nemlig for andet år i træk et supermarked på Dyrskuepladsen i Roskilde, når musikfolket valfarter til.
LÆS OGSÅ: Fakta åbner festival-supermarked
Butikken slår dørene op den 29. juni klokken 18, og Fakta forventer, at butikken i Roskilde-ugen vil være landets bedst omsættende Fakta-butik. Det på trods af, at den målt på areal er landets mindste Fakta-butik.
Vil afholde events
Det er andet år, at Fakta er med på festivalen, og i år er butikken udvidet med bake-off, der sikrer nybagt brød hele dagen – og et større udvalg af færdige salater og sandwich, som var et stort hit sidste år.
Butikken vil også have et stort aktivitetsniveau med forskellige events og konkurrencer i løbet af festivalen, hvor blandt andet sidste år succesfulde kapløb i Fakta-poser gentages.
225 fakta-medarbejdere vil passe butikken, der har åben hver dag under festivalen fra 7 morgen til 4 nat.
- Der har i år været meget stor interesse for at være med på holdet, og vi har fakta-medarbejdere fra hele landet med på Roskilde. Festivalen er med til at skabe intern stolthed og god korpsånd, siger salgschef Flemming Braasch, der er ansvarlig for butikken, i en udtalelse.
Fakta vil også benytte festivalen til at eksperimentere med nye former for markedsføring. Kæden har taget alle sociale medier i brug og oprettet sine egne sider på YouTube, Instagram og Facebook.
Se et klip om Faktas festivaldeltagelse sidste år nedenfor.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter