Kvickly-direktør på butiksgulvet i festival-butik
Kvickly satser på at sætte to salgsrekorder i sin butik på Roskilde Festival, og kædedirektøren tager selv to dage på butiksgulvet.
Kvickly-direktør Søren Steffensen bytter skjorten ud med en butiksuniform, når han sammen med 250 medarbejdere indtager kædens butik på Roskilde Festival.
Mandag og tirsdag i festival-ugen vil direktøren for landets 80 Kvickly-varehuse blandt andet hjælpe til med at lange kolde øl over disken til de tørstige festivalgængere. Og han får travlt. Sidste år blev der alene i løbet af de første tre dage solgt 50.000 dåser fra butikken.
Det er ottende gang, at Kvickly åbner en butik på Roskilde Festival, og i år går kæden efter at sætte to rekorder. Man ved med sikkerhed, at man vil sætte rekord i salget af økologiske varer, da 45 procent af alle varerne i butikken i år er økologiske. Derudover går man også efter en samlet salgsrekord.
- Med en ekstra åbningsdag, en rigtig god placering i center Øst og vores erfaring fra tidligere år, håber og tror vi på, at vi kan sætte rekord, både i det samlede salg og i økologiske varer, siger John Byrian, der leder festival-butikken og til daglig er varehuschef for Kvickly Hyrdehøj i Roskilde.
Kvickly deltager i festivalen primært for at for at øge kendskabet til Kvickly i den unge målgruppe og for styrke korpsånden. Den alt overvejende del af indtjeningen går til festivalen.
LÆS OGSÅ: Festival-butik skaber sammenhold blandt medarbejdere
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter