Festival-butik skaber sammenhold blandt medarbejdere
225 Fakta-medarbejdere passer kædens festival-butik, og håbet er, at de tager noget med sig hjem, som kan bruges i det daglige arbejde.
Der bliver skabt bekendtskaber på tværs af butikker i Faktas butik på Roskilde Festival.
Det er andet år, at discountkæden er på festival, og det er ikke kun for at sælge tandpasta og rugbrød til fulde og bagstive festivalgængere.
LÆS OGSÅ: Fakta vil gentage festival-succes
Fakta vil være med til at skabe en god festival, og derfor er der hver dag en masse konkurrencer og aktiviteter for kunderne i køen. Blandt andet kan de skyde champagnepropper efter varer, og vinde de ting de rammer.
Og for de frivillige i butikken, hvoraf mange arbejder i forskellige Fakta-butikker til dagligt, knyttes der sociale bånd.
- På grund af de mange aktiviteter og den gode stemning har der i år været meget stor interesse for at være med på holdet, og vi har Fakta-medarbejdere fra hele landet. Jeg fornemmer at der dannes mange nye venskaber på vagtholdene, og det skaber en rigtig god team spirit som vores medarbejdere kan tage med hjem i deres daglige arbejde, siger salgschef Flemming Braasch, der er ansvarlig for butikken, i en udtalelse.
En anden type kunder
Emma og Ditte på 17 og 16 år arbejder til dagligt i Fakta, og for dem er det en anden oplevelse at betjene festglade festivalgæster end normale kunder:
- Folk har en fest i køen, og det skaber en rigtig god stemning blandt alle medarbejderne. Det smitter af på én selv, og gør det nemt at opgejle halvdøde kunder med massive tømmermænd. At gøre kunderne gladere er noget vi helt sikkert vil tage med hjem fra festivalen, siger de.
Der er 225 Fakta-medarbejdere, der passer butikken, der har åben hver dag under festivalen fra 7 morgen til 4 nat.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter