Lidl åbner festival-butik
Discountkæden åbner Danmarks største pop-up dagligvarebutik til årets Langelands Festival og tager bl.a. sit nye fitnesskoncept med.
Når de danske børnefamilier skal købe solcreme, saftevand og bøffer på årets Langelands Festival, kan de lægge vejen forbi Lidl.
Discountkæden åbner nemlig Danmarks største pop-up dagligvarebutik midt på festivalspladsen.
Butikken består af et 600 m2 stort telt komplet med kølediske, frysebokse, friskbagt brødafdeling, otte kasselinjer og et stort udvalg af varer, der er udvalgt så det rammer ned i de danske børnefamiliers behov. Det er nemlig især børnefamilier, der lægger vejen forbi festivalen på Langeland.
- Det er ikke nogen hemmelighed, at vi i Lidl har et godt øje til både børnefamilier og de kvindelige kunder. Vi har masser af tilfredse kunder i vores næsten 100 butikker, så hvorfor ikke gribe chancen for at komme endnu tættere på nogen af dem og være med til at gøre deres besøg på Langelandsfestivalen til en endnu bedre oplevelse, siger kommunikationschef i Lidl, Rikke Brandes, i en udtalelse.
Inviterer til daglig morgentræning
Lidl tager også en række events med på festivalen,og en af dem tager udgangspunkt i det fitnesskoncept, som kæden lancerede tidligere i år, og som vi også tidligere har beskrevet her på detailfolk.dk.
LÆS OGSÅ: Kunder springer på Lidls nye koncept
- Vi har mere end 10.000 glade medlemmer af vores Lidl fit univers på Facebook, hvor vi deler ud af opskrifter, tips og træningsfif til en lidt sundere livsstil. Derfor inviterer vi alle festivalgæsterne til Lidl fit workout hver morgen, siger Rikke Brandes.
Der vil også være flødebollekast, uddeling af smagsprøver på mad fra hele verden samt vinsmagning på torvet ved Lidl-butikken.
Lidl pop-up butikken på Langelandsfestivalen åbner lørdag den 18. juli klokken 7 og holder åbent til klokken 21 om aftenen hver dag frem til festivalen lukker og slukker igen den 25. juli.
Lidl er ikke den eneste dagligvarekæde, der har forsøgt sig med en butik på de danske festivaler. Tidligere har vi her på detailfolk.dk skrevet om Fakta, der har haft stor succes med en butik på Roskilde Festival.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter