Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Er søgemaskineoptimering relevant for den fysiske butik?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Lidl åbner festival-butik

Foto: detailfolk.dk



Mandag den 15 juni 2015 kl. 08:29 af: Freja Thorbech - 0

Discountkæden åbner Danmarks største pop-up dagligvarebutik til årets Langelands Festival og tager bl.a. sit nye fitnesskoncept med.

Når de danske børnefamilier skal købe solcreme, saftevand og bøffer på årets Langelands Festival, kan de lægge vejen forbi Lidl.

Discountkæden åbner nemlig Danmarks største pop-up dagligvarebutik midt på festivalspladsen.

Butikken består af et 600 m2 stort telt komplet med kølediske, frysebokse, friskbagt brødafdeling, otte kasselinjer og et stort udvalg af varer, der er udvalgt så det rammer ned i de danske børnefamiliers behov. Det er nemlig især børnefamilier, der lægger vejen forbi festivalen på Langeland.

- Det er ikke nogen hemmelighed, at vi i Lidl har et godt øje til både børnefamilier og de kvindelige kunder. Vi har masser af tilfredse kunder i vores næsten 100 butikker, så hvorfor ikke gribe chancen for at komme endnu tættere på nogen af dem og være med til at gøre deres besøg på Langelandsfestivalen til en endnu bedre oplevelse, siger kommunikationschef i Lidl, Rikke Brandes, i en udtalelse.

Inviterer til daglig morgentræning

Lidl tager også en række events med på festivalen,og en af dem tager udgangspunkt i det fitnesskoncept, som kæden lancerede tidligere i år, og som vi også tidligere har beskrevet her på detailfolk.dk

LÆS OGSÅ: Kunder springer på Lidls nye koncept

- Vi har mere end 10.000 glade medlemmer af vores Lidl fit univers på Facebook, hvor vi deler ud af opskrifter, tips og træningsfif til en lidt sundere livsstil. Derfor inviterer vi alle festivalgæsterne til Lidl fit workout hver morgen, siger Rikke Brandes.

Der vil også være flødebollekast, uddeling af smagsprøver på mad fra hele verden samt vinsmagning på torvet ved Lidl-butikken.

Lidl pop-up butikken på Langelandsfestivalen åbner lørdag den 18. juli klokken 7 og holder åbent til klokken 21 om aftenen hver dag frem til festivalen lukker og slukker igen den 25. juli.

Lidl er ikke den eneste dagligvarekæde, der har forsøgt sig med en butik på de danske festivaler. Tidligere har vi her på detailfolk.dk skrevet om Fakta, der har haft stor succes med en butik på Roskilde Festival.

LÆS OGSÅ: Fakta vil gentage festival-succes



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD