Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Ny trend hos Coop

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 31 July 2014 kl. 10:18 - Kilde: FødevareWatch

Dagligvaregiganten forsøger sig med at co-brande egne mærker med kendte varemærker.

I forsøget på at skille sig ud i særligt premium-segmentet forsøger Coop sig i øjeblikket med co-branding mellem egne private labels og kendte mærkevarer, skriver FødevareWatch.

I øjeblikket har dagligvaregiganten et samarbejde med blandt andet Hansen Flødeis, hvor man sælger is under både Coops "Smag forskellen"-mærke samt Hansens Flødeis-brandet.

Marketings- og innovationschef i Coop, Michael Christensen, siger til FødevareWatch, at det er oplagt at gå sammen med flere producenter, der kan støtte Coops egne mærker, men at man evaluerer på mulighederne.

Som en del af koncernes nye madmanifest, skal 50 procent af varerne i fremtiden være unikke. Derfor opruster man løbende inden for egne mærker, og der er derfor også mulighed for flere co-brandede produkter på hylderne.

LÆS OGSÅ: Ny ambitiøs plan: Sådan vil Coop skabe dagligvarerevolution

Læs hele artiklen på FødevareWatch


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD