Dansk Supermarked samler egne mærker i ny satsning
Dagligvarekæmpen lancerer en stor private label-satsing, hvor mere end 1500 varer samles under under et enkelt mærke.
Dansk Supermarked samler nu en række private label-mærker i mellemprisklassen i serien 'Vores'.
Det skriver FødevareWatch.
Det er blandt andet mærker som LuxusGrønt, Specialbageren og Bon Appetit, der kommer til at indgå i den nye serie, der kommer til at bestå af mere end 1500 varer.
Sammenlægningen sker for at undgå at forvirre forbrugerne med de mange mærker, siger Are Ellingsve, der er private label manager i Dansk Supermarked, til FødevareWatch.
'Vores'-serien skal sælges i landets 88 Føtex- og 18 Bilkavarehuse.
LÆS OGSÅ: Supermarkeder får flere egne mærker
Læs hele artiklen på FødevareWatchFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter