Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Detailnyheder om

En af branchens ledestjerner blev E-handelsprisens store vinder

Friday den 21 May 2021 kl. 10:47
Efter en periode, hvor millionerne nærmest er væltet ind, tog dansk netbutik stikket hjem ved E-handelsprisen 2021. Se vinderne. Da netbutikken SkatePro fremlagde årsregnska...
 
 

Jysk genåbner svensk netbutik efter usædvanlig overbelastning

Friday den 7 May 2021 kl. 10:31
Da kunderne bare blev ved med at vælte ind i den svenske netbutik, måtte Jysk til sidst trække i nødbremsen. Nu åbner de så småt igen. Efter en god ...
 
 

Millioner af nye kunder vælter ind hos modegigant: - Exceptionelt

Thursday den 6 May 2021 kl. 11:47
De store ord bliver fundet frem, når Zalando beskriver væksten i årets første kvartal. - Vores platform udvikler sig i rasende fart, siger direktør. Med egne o...
 
 

Forbrugere om nethandel: En fordel trumfer pris og stort udvalg

Tuesday den 4 May 2021 kl. 11:50
Stadig færre forbrugere peger på lave priser og udvalg som primære årsager til at handle på nettet. Gennem de senere år har stadig færre forbruge...
 
 

Jysk lægger netbutikken ned i Sverige

Thursday den 29 April 2021 kl. 10:47
I øjeblikket må Jysk holde den svenske netbutik lukket. Den usædvanlige situation skyldes et stormløb af kunder, siger direktør. Svenske forbrugere bliver lig...
 
 

Nemlig.com mister kunder efter anklager om kritisable forhold

Friday den 23 April 2021 kl. 11:51 - Kilde: Fagbladet 3F
I Odense Kommune vil man ikke længere handle med Nemlig.com. Det sker efter beskyldninger om dårlige arbejdsforhold. Beskyldningerne om kritisable arbejdshold hos Nemlig.com ha...
 
 

Emballage manglede: Netbutik havde ret til at fratrække beløb

Friday den 23 April 2021 kl. 11:05
En kunde fik ikke alle pengene tilbage ved returnering af computer og klagede derfor over den pågældende netbutik. Sagen er nu afgjort. Bliver en vare sendt retur uden den origina...
 
 

Bilka åbner landets første afhentnings-station for dagligvarer

Thursday den 22 April 2021 kl. 11:54
For første gang bliver det muligt at afhente dagligvarer på pickup-stationer ligesom med pakker. Bilka kalder det en banebrydende lancering. Fredag den 23. april begynder Bilka a...
  
Forrige side  Næste side 

Afstemning

Hvordan endte omsætningen i første halvår? (primært specialhandel)

Markant bedre end forventet
 
En anelse bedre end forventet
 
Nogenlunde som forventet
 
Lidt ringere end forventet
 
Markant ringere end forventet
 
Ved ikke
 

Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD