Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Jysk lægger netbutikken ned i Sverige

Foto: Jysk/PR



Thursday den 29 April 2021 kl. 10:47 af: Kristian Holgersen

I øjeblikket må Jysk holde den svenske netbutik lukket. Den usædvanlige situation skyldes et stormløb af kunder, siger direktør.

Svenske forbrugere bliver lige nu mødt af en usædvanlig besked, når de klikker ind på Jysk.se: Boligkædens netbutik er simpelthen lukket på ubestemt tid.

- På grund af et usædvanligt antal ordrer kan vi desværre ikke tage imod onlinekøb lige nu, skriver Jysk i en gul bjælke øverst på hjemmesiden.

Ifølge direktøren for Jysk i Sverige - Johan Sjödin - har boligkæden oplevet et stigende salg på nettet gennem coronakrisen. Men siden midten af marts har et sandt stormløb af kunder gjort situationen uholdbar. Det siger han i et interview med E-handel.se.

- Havde vi blot meldt ud, at leveringstiderne blev længere, så ville risikoen for at skuffe kunderne være stor. Dette er noget, vi aldrig har gjort før, og det er klart, at vi gerne ville have undgået det, siger Johan Sjödin til det svenske medie.

Kunderne kan stadig bestille varer på nettet til afhentning i butikkerne, men det er endnu uvist, hvornår netbutikken er tilbage i fuld vigør.  

Jysk har mere end 150 fysiske butikker på det svenske marked.

LÆS OGSÅ: Jysk: Sådan er profilen på en typisk butikschef hos os



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD