Jysk: Sådan er profilen på en typisk butikschef hos os
I en ny kampagne, som skal trække “sultne talenter” til Jysk, bliver flere typiske kendetegn for butikscheferne lagt frem.
De mange butikschefer i Jysk - eller store managers, som de bliver kaldt - har været under luppen.
Ved hjælp af en international spørgeskemaundersøgelse har den store boligkæde skabt sig et overblik over, hvilke personlige egenskaber og fritidsinteresser, som typisk kendetegner butikscheferne.
Det sker i forbindelse med en kampagne, hvor Jysk gør reklame for stillingen som butikschef.
- I kampagnen har vi to primære mål: at fejre vores nuværende 3.000 Store Managers, der er stolte af at være en del af Jysk, og at tiltrække fremtiden, det sultne talent, som vil hjælpe os med at nå endnu længere i vores rejse til 5.000 butikker, siger Kateryna Babenko, direktør for HR i Jysk.
Målsætningen om at nå 5.000 butikker blev flere gange luftet af stifter Lars Larsen, og efter hans bortgang i august 2019, har sønnen, Jacob Brunsborg, påtaget sig opgaven som formand for Lars Larsen Group.
Kampagnen vil køre på medier som LinkedIn, Facebook, Instagram og YouTube med reklamebannere, en test og videoer. Det hele bliver samlet under det fælles slogan: ”Want to join our 3,000 Store Managers?”
SÅDAN ER EN STORE MANAGER I JYSK
Beskrivelserne bygger på en spørgeskemaundersøgelse blandt de nuværende 3.000 Store Managers.
- Han/hun er en naturlig leder – resultatorienteret, positive, i stand til at tage beslutninger, overbevisende og risikovillig.
- En Store Manager i Jysk er gennemsnitligt 29 år gammel og har haft 14 års uddannelse, når han/hun starter i Jysk.
- 90 % af Store Managers kan godt lide at holde sig i god form og dyrke motion.
- 86 % af Store Managers interesserer sig for madlavning.
- 63 % af alle Store Managers i Jysk har en partner, som de bor sammen med.
- 93 % af Store Managers er interesseret i indretning af hjemmet.
Kilde: Jysk
LÆS OGSÅ: Jysk vinder pris efter kaotisk udrulning på svært marked
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter