Jysk laver film om vejen til de seneste års succes
Lidt af den jyske beskedenhed bliver pakket væk: I en otte minutters film fortæller Jysk-kæden nemlig om de seneste års gode resultater.
I 2014 begyndte boligkæden Jysk at arbejde med en ny strategi, hvor et af hovedmålene var at give kunderne et bedre indtryk af brandet.
Efter syv år kan Jysk se tilbage på en række gode resultater: Kvalitetsopfattelsen er steget, mens salget er vokset med 29 procent siden regnskabsåret 2014/15. Det skriver Dansk Markedsføring.
Den vellykkede eksekvering af strategien bliver gennemgået i en ny film på otte minutters varighed, hvor den adm. direktør i Jysk - Jan Bøgh - lægger ud med at stille spørgsmålet Hvordan forbedrer man de bedste resultater nogensinde?
- Vores grundlægger, Lars Larsen, lagde fundamentet for en stærk og langtidsholdbar virksomhed med et koncept med små butikker, fokus på de rette produkter til den rigtige pris og en villighed til at tage chancer, siger Jan Bøgh til Jysks eget nyhedsmedie, GoJysk.
- Det kendetegner stadig JYSK i dag. For at vokse og for at udvikle organisationen fokuserer vi på at lægge stærke strategier, så JYSK kan blive ved med at være attraktiv, skarp og dynamisk for både kunder og medarbejdere, siger han Bøgh.
Se filmen fra Jysk HER
LÆS OGSÅ: Jysk-familien jagter opkøb: Man skal ikke lade en god krise gå tabt
Læs hele artiklen på Dansk MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter