Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Kampagner fordobler salget af varer fra små producenter i Irma

Foto: PR



Wednesday den 6 January 2021 kl. 06:00 af: Redaktionen

Kunderne har reageret på to kampagner fra Irma, som sætter fokus på varer fra små producenter. - Vi har brug for de små, siger konceptchef.

Når restauranter og caféer må se bort for alt andet end take away, så har det også indflydelse på de små producenter, som leverer drikke- og fødevarer.

Irma har forsøgt at hjælpe gennem to kampagner, hvor kunderne er blevet gjort opmærksom på varer fra de små producenter. Det har hævet salget til det dobbelte, skriver dagligvarekæden i en pressemeddelelse.

Tilbage i foråret rullede Irma kampagnen #Tænksmåt ud, hvor kunderne kunne købe hjælpepakker med udvalgte varer. Dem blev der solgt 700 af.

Senest gjaldt det kampagnen Bar22, som var tiltænkt drikkevarer fra producenter, der ikke længere har restauranter og barer at sælge til. Under kampagnen steg salget med 100 procent.

- Det er ildsjæle som slås for deres idé og deres varer, og det er kvalitetsprodukter, som vi også gerne vil have i vores butikker i fremtiden. Vi har brug for de små i Irma – derfor har det været så dejligt at opleve kundernes opbakning, siger Irmas konceptchef, Trine Meyer.

LÆS OGSÅ: Irma om satsning på drikkevarer: Ikke kun filantropi



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD