Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Her er supermarkedet med den bedste service

Irma får den højeste karakter, når danskerne skal vurdere, hvilket supermarked der giver den bedste service.
Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 21 August 2013 kl. 11:32 - Kilde: metroXpress

En ny undersøgelse viser, hvilket supermarked, danskerne mener, har det højeste serviceniveau.

Hvis man vil handle i supermarkedet med den bedste service, skal man lægge vejen forbi den lokale Irma.

I hvert fald hvis man spørger de danske forbrugere. Det viser en undersøgelse, som YouGov har lavet for metroXpress. Mere end 1.000 personer har vurderet de danske supermarkeders serviceniveau på en skala fra 1 til 10.

Irma er topscorer med et gennemsnit på 7,15. Føtex ligger på andenpladsen med 6,92 efterfulgt af SuperBrugsen med 6,70.

Kædedirektør i Irma Jesper Uggerhøj siger til metroXpress, at man prioriterer service meget højt.

I den anden ende af skalaen ligger Aldi i bunden med et gennemsnit på 4,62. Heller ikke hos Kiwi Minipris og Fakta oplever danskerne det store serviceniveau. De to kæder får henholdsvis 5,45 og 5,49 i karaktergennemsnit.

LÆS OGSÅ: Klumme: Dårlig service i detailhandlen starter i ledelsen!

Læs hele artiklen på metroXpress


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD