Her er supermarkedet med den bedste service
En ny undersøgelse viser, hvilket supermarked, danskerne mener, har det højeste serviceniveau.
Hvis man vil handle i supermarkedet med den bedste service, skal man lægge vejen forbi den lokale Irma.
I hvert fald hvis man spørger de danske forbrugere. Det viser en undersøgelse, som YouGov har lavet for metroXpress. Mere end 1.000 personer har vurderet de danske supermarkeders serviceniveau på en skala fra 1 til 10.
Irma er topscorer med et gennemsnit på 7,15. Føtex ligger på andenpladsen med 6,92 efterfulgt af SuperBrugsen med 6,70.
Kædedirektør i Irma Jesper Uggerhøj siger til metroXpress, at man prioriterer service meget højt.
I den anden ende af skalaen ligger Aldi i bunden med et gennemsnit på 4,62. Heller ikke hos Kiwi Minipris og Fakta oplever danskerne det store serviceniveau. De to kæder får henholdsvis 5,45 og 5,49 i karaktergennemsnit.
LÆS OGSÅ: Klumme: Dårlig service i detailhandlen starter i ledelsen!
Læs hele artiklen på metroXpressFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter