Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Eksperter: For ringe service i danske butikker

Foto: detailfolk.dk



Afstemning

Er serviceniveauet i de danske butikker for ringe?

Ja, der er helt klart plads til forbedringer generelt
 
Delvist, men der er bestemt også en del lyspunkter
 
Nej, det ser generelt godt ud, men der er selvfølgelig undtagelser
 
Friday den 21 June 2013 kl. 06:20 - Kilde: Berlingske Business

Der er for dårlig service i den danske detailbranche, mener flere eksperter.

Serviceniveauet i de danske butikker er for lavt.

Det mener en række eksperter, som Berlingske Business har talt med.

Her peger Søren Bechmann, der direktør i Service Design Institute, og Bruno Christensen, der er direktør i konsulenthuset Detailhandels Promotion, blandt andet på de mange unge og uerfarne ansatte, som, de mener, er en del af problemet.

Mogens Bjerre, der er lektor ved Copenhagen Business School, mener, at det er ledelsen ansvar, at serviceniveauet er for lavt. Ledelsen bør motivere og engagere, siger han blandt andet til Berlingske Business.

Thomas Lykke Nielsen, der har arbejdet med salg og kundeservice i TDC og Dong i 14 år, mener, at detailhandlen taber et stort potentiale på gulvet, når man giver kunderne en dårlig oplevelse. Han tror, at kunderne ville købe mere, hvis de mødte en dygtig sælger.

LÆS OGSÅ: Har du styr på kundeservicen?

Læs hele artiklen på Berlingske Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD