Bilka plejer service-image med hjælpeside
E-kvitteringer, ingen kø, og nu også partner med en hjælpeside for dem, der har brug for en hånd til at samle møbler eller gå tur med hunden.
Service og totaloplevelser er kodeordene, når detailgiganter som Bilka og Silvan bliver partnere med ahandyhand.dk - en side hvor brugere både kan efterspørge og tilbyde hjælp med alt lige fra hjemtransport til installationer.
Det skriver Markedsføring.
Pointen med samarbejderne mellem detailkæderne og service-hjemmesiden er at løfte deres serviceimage.
- Hos Bilka arbejder vi på at gøre indkøbene til en totaloplevelse, og det er derfor vigtigt at supplere indkøb med serviceydelser, som kunderne efterspørger. Det er alt fra hjemtransport over e-kvittering til hjælp med at samle, montere og installere varen, siger varehuschef Morten Wagner fra Bilka til Markedsføring.
Kunderne klikker sig ind
Siden Bilka startede samarbejdet i februar 2012 viser hjemmesidens statistikker, at flere hundrede klikker på ahandyhand.dk linket for at få hjælp med varer, de har købt i butikkerne eller på nettet, oplyser Morten Wagner.
(Markedsføring)
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter