Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Dagens retail-ligning: VM = UX+UI IRL"

- Stine Grubbe, Rådgiver og Foredragsholder
Læs bloggen her

Bilka plejer service-image med hjælpeside

Foto: detailfolk.dk



Torsdag den 13 december 2012 kl. 07:00 - 0

E-kvitteringer, ingen kø, og nu også partner med en hjælpeside for dem, der har brug for en hånd til at samle møbler eller gå tur med hunden.

Service og totaloplevelser er kodeordene, når detailgiganter som Bilka og Silvan bliver partnere med ahandyhand.dk - en side hvor brugere både kan efterspørge og tilbyde hjælp med alt lige fra hjemtransport til installationer.

Det skriver Markedsføring.

Pointen med samarbejderne mellem detailkæderne og service-hjemmesiden er at løfte deres serviceimage.

- Hos Bilka arbejder vi på at gøre indkøbene til en totaloplevelse, og det er derfor vigtigt at supplere indkøb med serviceydelser, som kunderne efterspørger. Det er alt fra hjemtransport over e-kvittering til hjælp med at samle, montere og installere varen, siger varehuschef Morten Wagner fra Bilka til Markedsføring.

Kunderne klikker sig ind

Siden Bilka startede samarbejdet i februar 2012 viser hjemmesidens statistikker, at flere hundrede klikker på ahandyhand.dk linket for at få hjælp med varer, de har købt i butikkerne eller på nettet, oplyser Morten Wagner.

(Markedsføring)



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD