Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Bilka plejer service-image med hjælpeside

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 13 December 2012 kl. 07:00

E-kvitteringer, ingen kø, og nu også partner med en hjælpeside for dem, der har brug for en hånd til at samle møbler eller gå tur med hunden.

Service og totaloplevelser er kodeordene, når detailgiganter som Bilka og Silvan bliver partnere med ahandyhand.dk - en side hvor brugere både kan efterspørge og tilbyde hjælp med alt lige fra hjemtransport til installationer.

Det skriver Markedsføring.

Pointen med samarbejderne mellem detailkæderne og service-hjemmesiden er at løfte deres serviceimage.

- Hos Bilka arbejder vi på at gøre indkøbene til en totaloplevelse, og det er derfor vigtigt at supplere indkøb med serviceydelser, som kunderne efterspørger. Det er alt fra hjemtransport over e-kvittering til hjælp med at samle, montere og installere varen, siger varehuschef Morten Wagner fra Bilka til Markedsføring.

Kunderne klikker sig ind

Siden Bilka startede samarbejdet i februar 2012 viser hjemmesidens statistikker, at flere hundrede klikker på ahandyhand.dk linket for at få hjælp med varer, de har købt i butikkerne eller på nettet, oplyser Morten Wagner.

(Markedsføring)



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD