Frisko og 7-Eleven gentager Facebook-succes
Frisko bytter søndag Facebook-likes for gratis is i landets 7-Eleven butikker.
93.652.
Så mange is vil Frisko i samarbejde med 7-Eleven dele ud til ishungrende danskere søndag den 30. marts.
I hvert fald er det så mange, der i skrivende stund 'synes godt om' Facebook-siden 'Frisko sommertid'. Konceptet på siden er, at en fan giver en gratis is, når Frisko i anledning af sommertiden deler gratis is ud fra 7-Eleven butikker i hele landet. Desto flere fans siden får, desto flere is må Frisko altså hive op af fryseren.
Det er de tre isvarianter Magnum Silver, Cornetto Strawberry og Black Kung Fu, som mere end 93.000 danskere kan sætte tænderne i uden at finde pungen frem.
Bruger ofte Facebook
Det er ikke første gang, at Frisko sætter gang i brugerne på de sociale medier. I 2009 blev der ved sommertids-eventen uddelt 20.000 is, og antallet er steget støt siden med henholdsvis 45.000, 60.000, 65.000 og 70.000 is i 2010, 2011, 2012 og 2013.
LÆS OGSÅ: Massiv Facebook-succes for Frisko og 7-Eleven
Tidligere har isgiganten også ladet forbrugerne stemme deres yndlingsis tilbage i fryseren i landets butikker via Facebook. Det skete, da mere end 50.000 Facebook-brugere stemte den farverige Zapp-is tilbage.
LÆS OGSÅ: Forbrugere stemmer Zapp-isen tilbage med 50.000 Likes
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter