Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Er søgemaskineoptimering relevant for den fysiske butik?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Facebook-konkurrencer når ikke de rigtige

Foto: detailfolk.dk



Onsdag den 9 maj 2018 kl. 10:08 - Kilde: Bureaubiz - 0

Det kan være spild af tid og penge at investere i Facebook-konkurrencer, mener ekspert.

Konkurrencer på Facebook er blevet meget populære blandt virksomheder. Men det er langt fra sikkert, at de har den ønskede effekt. Det forklarer Claus Farsinsen til Bureaubiz.

Han arbejder til dagligt i bureauet Lorentzen & Farsinsen, der rådgiver virksomheder om annoncering på Facebook.

- I mange henseender vil vi som Facebookbrugere betragte konkurrencer som spam, siger Claus Farsinsen.

Han understreger, at konkurrencerne ofte når ud til de forkerte mennesker, fordi de primært rammer konkurrencejægerne, der organiserer sig i grupper på Facebook, hvor de samler konkurrencerne.

- Der er folk, der bare kigger rundt for at se, om de kan vinde noget. Nu fylder de ekstra meget. Hvis det er de samme personer, der deltager i 20 konkurrencer hver dag, så gør de det ikke, fordi de har en interesse i det brand, de deltager i en konkurrence hos. Dermed får virksomhederne ikke noget ud af det, eller også bliver det meget begrænset, siger han.

LÆS OGSÅ: Flere virksomheder foretrækker micro-influencers

Læs hele artiklen på Bureaubiz


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD