Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Hvornår har du sidst sagt tak til en kunde?"

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
Læs bloggen her

Ansatte i Matas skal på Instagram og Facebook i arbejdstiden

Billedet er fra ClubMatas Instagramprofil.




Onsdag den 7 februar 2018 kl. 10:41 - Kilde: Børsen - 0

Matas nye digitale satsning får stor betydning for de ansatte i butikkerne. De skal bruge langt mere tid på de sociale medier.

Gregers Wedell-Wedellsborg blev ansat som administrerende direktør i Matas sidste år, blandet til at skulle digitalisere detailområdet.

Et af de første skridt på den rejse bliver at få hundredevis af de butiksansatte i Matas til at rådgive deres lokale kunder om skønhed og sundhed på Facebook og Instagram. Det skriver Børsen.

Matas netbutik er vokset 40 procent det seneste kvartal. Og det er den vej væksten skal drives, vurderer Gregers Wedell-Wedellsborg. 

- For nogle år siden måtte man som medarbejder i en butik ikke have sin mobiltelefon med på arbejde, siger direktøren og fortsætter:

- Nu siger vi, at medarbejderne skal have mulighed for at dele deres viden på Facebook og Instagram, så man ude i lokalsamfundet kan følge med i, hvad eksperterne i vores butikker opfanger af nyheder, trends og tendenser.

LÆS OGSÅ: Ny direktør skal styrke e-handlen hos Matas

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD