Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Email-marketing slår sociale medier

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 10 September 2013 kl. 05:20 - Kilde: Mediapost.com

De sociale mediers udbredelse fik mange til at spå om email-marketingens død. Den er dog langt fra ved at indtræffe, viser en ny undersøgelse.

Selvom sociale medier bliver mere og mere udbredt, er email-marketingens dage langt fra talte.

Når det kommer til at shoppe og orientere sig om tilbud på nettet, foretrækker 40,6 procent at orientere sig i tilsendte emails, mens blot 27,3 procent vender sig mod de sociale medier. Det viser en undersøgelse fra Millward Brown Digital, skriver mediapost.com.

Det skyldes blandt andet, at en email er meget mere personlig, og at folk kan åbne den, når de selv vil, siger Uyen Chand, der er senior analyst hos Millward Brown til mediapost.com.

Hele 94,6 procent tilkendegiver i undersøgelsen, at de ville besøge en detailhandlendes hjemmeside efter at have modtaget en mail. Omvendt er det kun 8 procent, der ville gøre det samme, hvis de så et tilbud på Facebook, også selvom de er fans af det pågældende brand eller den pågældende butik på Facebook.

LÆS OGSÅ: Nye Facebook-regler giver nye muligheder for detail

Læs hele artiklen på Mediapost.com


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD