Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Discountsupermarkeder uddanner ansatte i høflighed

Høflighed er en del af det pensum, man skal lære, når man begynder at arbejde i Fakta.
Foto: detailfolk.dk



Friday den 30 August 2013 kl. 09:51 - Kilde: Avisen.dk

To discountkæder har sat høflighed på skemaet for de ansatte. Det har haft en direkte effekt på bundlinjen.

Et smil og et ønske om en god dag.

Medarbejderne bag kassen i to af landets discountkæder får lektioner i høflighed, skriver Avisen.dk.

Både Fakta og Netto er de senere år begyndt at arbejde bevidst med den service, de ansatte leverer og den måde, de møder kunderne på.

HR-chef i Fakta Anders Lauesen forklarer til Avisen.dk, at det er en del af pensum, når man starter i butikken. Samme melding kommer fra konkurrenten Netto.

Begge kæder fremhæver, at de har set en øget indtjening i takt med det øgede fokus på kundeservice. Samtidig har de begge lavet undersøgelser, der viser, at det øgede servicefokus også har øget både kunde- og medarbejdertilfredshed.

LÆS OGSÅ: Her er supermarkedet med den bedste service

Læs hele artiklen på Avisen.dk


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD