Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Digital kampagne giver pote i Jysk

Foto: Jysk/PR



Thursday den 6 October 2016 kl. 09:50 af: Kristian Holgersen

Med en lynhurtig konkurrence har Jysk engageret tusindvis af forbrugere på Facebook og sin egen hjemmeside.

I september indførte Jysk et lykkehjul på sin hjemmeside, og det har skabt stor opmærksomhed. Efter to uger har boligkæden fået 15.000 nye abonnenter på sine nyhedsbreve og en million likes, kommentarer og delinger på Facebook.

Forbrugerne har haft mulighed for at dreje lykkehjulet én gang dagligt, hvorefter de straks fik at vide, om de havde vundet en præmie, en ekstra tur eller lodder i lodtrækningen om hovedgevinsten - en dobbelt elevationsseng. Mere end 50.000 deltog i konkurrencen.

- Formålet med lykkehjulet var at engagere vores kunder på en ny måde, siger Hanne Bang Vorre, E-Business Director i JYSK. Hun fortsætter:

- Forbrugere bliver i dag bombarderet med mange indtryk og muligheder for at deltage i forskellige konkurrencer. Derfor ville vi gerne lave en kortvarig kampagne, hvor brugeren med det samme kunne se med, om de havde vundet. Det har tydeligvis givet pote.

Lykkehjulet var på JYSK.dk fra 3.-17. september 2016.

LÆS OGSÅ: Jysk har succes med international kampagne



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD