Digital kampagne giver pote i Jysk
Med en lynhurtig konkurrence har Jysk engageret tusindvis af forbrugere på Facebook og sin egen hjemmeside.
I september indførte Jysk et lykkehjul på sin hjemmeside, og det har skabt stor opmærksomhed. Efter to uger har boligkæden fået 15.000 nye abonnenter på sine nyhedsbreve og en million likes, kommentarer og delinger på Facebook.
Forbrugerne har haft mulighed for at dreje lykkehjulet én gang dagligt, hvorefter de straks fik at vide, om de havde vundet en præmie, en ekstra tur eller lodder i lodtrækningen om hovedgevinsten - en dobbelt elevationsseng. Mere end 50.000 deltog i konkurrencen.
- Formålet med lykkehjulet var at engagere vores kunder på en ny måde, siger Hanne Bang Vorre, E-Business Director i JYSK. Hun fortsætter:
- Forbrugere bliver i dag bombarderet med mange indtryk og muligheder for at deltage i forskellige konkurrencer. Derfor ville vi gerne lave en kortvarig kampagne, hvor brugeren med det samme kunne se med, om de havde vundet. Det har tydeligvis givet pote.
Lykkehjulet var på JYSK.dk fra 3.-17. september 2016.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter