JYSK vælger bureaupartner til 1,5 milliarder aviser
Fra 2017 samler JYSK ansvaret for koncernens tilbudsaviser i 19 lande hos et bureau, som virksomheden kender ganske godt i forvejen.
Selvom markedsføring og gode tilbud i dag ofte kommunikeres via digitale kanaler, så er den velkendte tilbudsavis på tryk stadig en vigtig del af JYSKs kommunikation til forbrugere i hele Europa. Og fremover vil ét bureau stå med ansvaret for tilbudsaviserne i 19 lande.
- Forbrugerkommunikation i dag er selvfølgelig meget mere end tilbudsaviser, men med 1,5 milliarder uddelte aviser om året, er det stadig et medie, der betyder meget for JYSK. Aftalen med Agency Spring betyder, at vi fortsat kan udvikle mediet og gøre det endnu stærkere, siger Marketing & Production Manager i JYSK, Peter Kjeldsen.
LÆS OGSÅ: Ny milliardregn over Lars Larsen – og mange nye butikker på vej
Partnervalg faldt på en kending
Agency Spring var i forvejen lead agency for JYSK, og Peter Kjeldsen forventer, at bureauets overtagelse af den samlede avisproduktion i 19 lande vil sætte yderligere skub i samarbejdet om innovation mellem JYSK og Agency Spring.
- JYSK har et mål om at være først med nye idéer. Både når det handler om digital markedsføring og markedsføring i mere traditionelle medier som tilbudsaviser. Ved at øge samarbejdet med Agency Spring kan vi også gøre samspillet mellem digital kommunikation og tilbudsaviser endnu stærkere, siger Peter Kjeldsen.
Forbrugerne vil allerede fra uge 34 i år kunne se effekten af samarbejdet mellem JYSK og Agency Spring, når JYSK præsenterer en fornyet visuel identitet. Der er dog mange flere store opgaver i pipelinen, og både Peter Kjeldsen fra JYSK og Managing Director i Agency Spring Xpress, Lars Bo Hansen, glæder sig til at flytte grænser med det udvidede samarbejde.
- Vi ser frem til at producere verdens bedste tilbudsavis. Jeg tror på, at vi sammen med JYSK kan sætte en ny agenda for, hvordan tilbudsaviser bliver produceret, og vi er glade og stolte over at være blevet valgt til opgaven, siger Lars Bo Hansen.
Den nye aftale mellem JYSK og Agency Spring træder i kraft den 1. januar 2017 og gælder i tre år.
Den første JYSK åbnede i 1979, og JYSK har i dag mere end 2300 butikker og 20.000 medarbejdere i 42 lande.
LÆS OGSÅ: Lars Larsen køber sengekæde
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter