Jysk klar med endnu et nyt boligkoncept
Det nye koncept hos ’Dyne Larsen’ har tydeligt afsæt i Skandinavien.
Larsen Larsen og co. er endnu engang klar med et nyt boligkoncept.
Denne gang introducerer dyne- og boligmastodonten Nordic Mood-konceptet, som er specielt udvalgte varer fra Jysks sortiment, som 'repræsenterer moden på det pågældende tidspunkt'.
Ifølge Jysk-kæden er Nordic Mood ’et nyt boligkoncept, hvor du får muligheden for at opnå et stilrent udtryk i dit hjem uden at skulle betale i dyre domme’.
Varerne i Nordic Mood bliver udvalgt og mikset på tværs af varegrupper.
LÆS OGSÅ: Sådan vil Jysk lokke flere kunder i butikkerne
- Her kan du finde inspiration til dit næste sidebord, fine pyntepuder, hyggeskabende lysestager, varme plaider og meget mere, lyder det fra Jysk, som oplyser, at stilen i Nordic Mood er skandinavisk.
Den første Jysk-butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har Jysk Group over 2.200 butikker og 19.000 medarbejdere i 39 lande.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter