Dagrofa: Vores satsning på samlekampagne rammer plet
Det har ifølge Danmarks tredjestørste dagligvarekoncern givet pote, at koncernen har nytænkt konceptet med samlekampagne.
Det er ikke kun det for tiden herlige sommervejr, der spreder glæde hos dagligvarekoncernen Dagrofa, som blandt andet står bag kæderne Meny, Kiwi, Spar, Min Købmand og Let-Køb.
Således har Danmarks tredjestørste dagligvarekoncern nytænkt konceptet med samlekampagner. Og det har ifølge Dagrofa været en succes.
- Vores satsning på en ny måde at tænke samlekampagne på har ramt fuldstændig plet og overgår selv vores mest optimistiske forventninger. Det, tror jeg, kan hænge sammen med, at vi kombinerer dagligvareindkøb med sjove oplevelser, der samler generationer og giver travle familier et pusterum i en hektisk hverdag at se frem til, forklarer Christian Higraff, marketing- og onlinedirektør i Dagrofas Købmandshus.
Familievenlige oplevelser
I alt har Dagrofa uddelt 9,6 millioner rabatkuponer til populære danske forlystelser til dagligvarekoncernens kunder, som har fået rabat til eksempelvis Nordisk Films biografer, Fårup Sommerland og Den Blå Planet.
Samlekampagnen gik i luften i marts, hvor kunderne kan få rabat på familievenlige oplevelser, når de køber ind i Meny, Kiwi, Spar og Min Købmand.
’Sjov på tur-kampagnen’ fortsætter til 10. juni.
LÆS OGSÅ: Dagrofa tilfreds med nyt trecifret millionunderskud
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter