Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Detailkæde er bedste kommercielle bud på Facebook

Foto: detailfolk.dk



Monday den 25 February 2013 kl. 11:00 af: Mette Winkler

Godt nok overgået af sociale eksistenser som Ældre Sagen og herrehåndboldlandsholdet. Men ellers er en kendt dansk familiekæde bedste bud på Facebook.

Social Media Week har netop været over København. Den sluttede af med, at deltagerne kårede Danmarks bedste på Facebook. Det blev overraskende nok Ældre Sagen, selvom målgruppen nok ikke har været overrepræsenteret i den sociale medieuge.

Håndboldherrernes Facebookside blev nummer to, og på tredjepladsen kom så Søstrene Grene, der altså ender som 1'er, blandt de kommercielle aktører.

Det skriver Markedsføring.dk.

LÆS OGSÅ: Dansk familiekæde varsler massiv udvidelse

LÆS OGSÅ: Forbrugere stemmer Zapp-isen tilbage med 50.000 Likes

Brugerne involverer sig

På Søstrene Grenes Facebook, kan man sende ønsker til butikkerne, følge virksomheden på Instagram og deltage i konkurrencer. Facebooksiden har 51.006 Likes, og når søstrene poster tilbud, får flere af dem også op mod 1000 opadvendte tommelfingre.

LÆS OGSÅ: Facebook bruges oftere til kundeservice

Det er Komfo, der specialiserer sig i at overvåge og optimere Facebooksider,der stod bag kåringen af deltagernes foretrukne Facebookside.

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD