Dansk Supermarked går ny vej med loyalitetskampagne
Endnu en guldmærkekampagne har fokus på et nyt produktområde hvad angår Dansk Supermarked Groups loyalitetskampagner.
Sundhed og selvforkælelse.
Det er temaet for den nye guldmærkekampagne, som rammer Føtex, Bilka og Salling den 9. januar.
Denne gang kan kunderne samle mærker til blandt andet blodtryksmålere, analysevægte, håndklæder og massageapparater.
Dermed skyder Dansk Supermarked Groups sin 13. loyalitetskampagne i gang.
LÆS OGSÅ: Omstridt dyrekort-kampagne overholdt loven
- Vi tror, at en bred skare af forbrugere vil have interesse i et eller flere af produkterne. Nok er kosmetikspejl og ansigtsbørste primært interessant for kvinder, men blodtryksmåler, termometer, håndklæder og analysevægt er produkter, som vil appellere til en meget bred målgruppe.
Det siger Jakob Nørgaard, indkøbschef og ansvarlig for loyalitetskampagner i Dansk Supermarked Group, i en meddelelse.
De seneste kampagner i Dansk Supermarked Group har budt på alt fra gryder, bestik og køkkenprodukter til dyrekort og outdoor-udstyr, og det er første gang, at Dansk Supermarked forsøger sig med velværeprodukter.
LÆS OGSÅ: Loyalitetskampagner: Dansk Supermarked afslører salgstal
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter