Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dansk Supermarked går ny vej med loyalitetskampagne

Foto: Dansk Supermarked Group



Monday den 4 January 2016 kl. 10:38

Endnu en guldmærkekampagne har fokus på et nyt produktområde hvad angår Dansk Supermarked Groups loyalitetskampagner.

Sundhed og selvforkælelse.

Det er temaet for den nye guldmærkekampagne, som rammer Føtex, Bilka og Salling den 9. januar.

Denne gang kan kunderne samle mærker til blandt andet blodtryksmålere, analysevægte, håndklæder og massageapparater.

Dermed skyder Dansk Supermarked Groups sin 13. loyalitetskampagne i gang.

LÆS OGSÅ: Omstridt dyrekort-kampagne overholdt loven

- Vi tror, at en bred skare af forbrugere vil have interesse i et eller flere af produkterne. Nok er kosmetikspejl og ansigtsbørste primært interessant for kvinder, men blodtryksmåler, termometer, håndklæder og analysevægt er produkter, som vil appellere til en meget bred målgruppe.

Det siger Jakob Nørgaard, indkøbschef og ansvarlig for loyalitetskampagner i Dansk Supermarked Group, i en meddelelse.

De seneste kampagner i Dansk Supermarked Group har budt på alt fra gryder, bestik og køkkenprodukter til dyrekort og outdoor-udstyr, og det er første gang, at Dansk Supermarked forsøger sig med velværeprodukter.

LÆS OGSÅ: Loyalitetskampagner: Dansk Supermarked afslører salgstal



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD