Coop i nyt loyalitetssamarbejde med Tivoli
Et nyt strategisk samarbejde betyder, at Coops 1,4 millioner medlemmer fremover kan optjene point, når de går i Tivoli.
I fremtiden kan en tur i Tivoli give point på loyalitetskontoen hos Coop.
Det er det første konkrete resultat af en strategisk alliance mellem to af Danmarks ældste virksomheder.
Det betyder i praksis, at Coop-medlemmerne kan skanne deres medlemskort, når de køber indgangsbillet eller turpas til Tivoli og få indsat point, som kan anvende til betaling i Coops 1200 butikker eller på coop.dk.
Samarbejdet træder i kraft fra i dag, men allerede i går dannede Tivoli rammen om Coops præsentation af et nyt initiativ i dansk dagligvarehandel.
LÆS OGSÅ: Ny ambitiøs plan: Sådan vil Coop skabe dagligvarerevolution
- Både Tivoli og Coops butikker er samlingspunkter for alle danskere. Vi går nu sammen i et flere-årigt samarbejde om at forandre dansk madkultur med oplevelser som drivkraft. Coop bringer madglæden til bordet og Tivoli kan kunsten at skabe oplevelser. Vi satser på, at partnerskabet vil åbne nye spændende muligheder for Tivolis gæster og for Coops medlemmer, siger koncerndirektør i Coop, Gregers Wedell-Wedellsborg, i en udtalelse.
Sær-arrangementer for medlemmer
Også hos Tivoli er man glad for samarbejdet.
- Som et af Danmarks største oplevelsesbrands ser vi meget frem til samarbejdet med Coop. Vi har begge bred folkelig opbakning, og med Tivolis traditioner for kvalitet, design og fornyelser giver samarbejdet os gode muligheder for at styrke forbindelsen til Coops medlemmer. Og vi glæder os til at se mange Coop medlemmer som gæster, både til dagligt og ved sær-arrangementer, som vi kommer til at udvikle sammen, siger adm. direktør i Tivoli Lars Liebst.
Samarbejdet vil blive anvendt af alle Coops kæder, både over for medlemmer og for medarbejdere. Senere er det også tanken om at lave arrangementer for kunder med en bedre dansk madkultur på dagsordenen.
LÆS OGSÅ: Coops loyalitetskoncept: Fra dividende til Coop-kort
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter