Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Coop i nyt loyalitetssamarbejde med Tivoli

Foto: tivoli.dk



Wednesday den 4 June 2014 kl. 15:09 af: Freja Thorbech

Et nyt strategisk samarbejde betyder, at Coops 1,4 millioner medlemmer fremover kan optjene point, når de går i Tivoli.

I fremtiden kan en tur i Tivoli give point på loyalitetskontoen hos Coop.

Det er det første konkrete resultat af en strategisk alliance mellem to af Danmarks ældste virksomheder.

Det betyder i praksis, at Coop-medlemmerne kan skanne deres medlemskort, når de køber indgangsbillet eller turpas til Tivoli og få indsat point, som kan anvende til betaling i Coops 1200 butikker eller på coop.dk.

Samarbejdet træder i kraft fra i dag, men allerede i går dannede Tivoli rammen om Coops præsentation af et nyt initiativ i dansk dagligvarehandel.

LÆS OGSÅ: Ny ambitiøs plan: Sådan vil Coop skabe dagligvarerevolution

- Både Tivoli og Coops butikker er samlingspunkter for alle danskere. Vi går nu sammen i et flere-årigt samarbejde om at forandre dansk madkultur med oplevelser som drivkraft. Coop bringer madglæden til bordet og Tivoli kan kunsten at skabe oplevelser. Vi satser på, at partnerskabet vil åbne nye spændende muligheder for Tivolis gæster og for Coops medlemmer, siger koncerndirektør i Coop, Gregers Wedell-Wedellsborg, i en udtalelse.

Sær-arrangementer for medlemmer

Også hos Tivoli er man glad for samarbejdet.

- Som et af Danmarks største oplevelsesbrands ser vi meget frem til samarbejdet med Coop. Vi har begge bred folkelig opbakning, og med Tivolis traditioner for kvalitet, design og fornyelser giver samarbejdet os gode muligheder for at styrke forbindelsen til Coops medlemmer. Og vi glæder os til at se mange Coop medlemmer som gæster, både til dagligt og ved sær-arrangementer, som vi kommer til at udvikle sammen, siger adm. direktør i Tivoli Lars Liebst.

Samarbejdet vil blive anvendt af alle Coops kæder, både over for medlemmer og for medarbejdere. Senere er det også tanken om at lave arrangementer for kunder med en bedre dansk madkultur på dagsordenen.

LÆS OGSÅ: Coops loyalitetskoncept: Fra dividende til Coop-kort



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD