Coop frigiver loyalitetspoint for 134 millioner kroner
Coops medlemmer kan nu bruge løs af opsparede loyalitetspoint til en værdi af 134 millioner kroner i alle koncernens butikker.
De 1,4 millioner medlemmer af Coop kan fra søndag frem til den 5. april betale med deres opsparede point i alle Coops 1200 butikker.
Og der er lidt at købe ind for. Medlemmerne har nemlig tilsammen point til en værdi af 134 millioner kroner at bruge løs af.
Coop-medlemmerne optjener point, hver gang de anvender deres medlemskort i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen, LokalBrugsen, Irma, Fakta og Fakta Q, og det er også i disse butikker, at man nu kan betale med point.
Point skal bruges til forkælelse
Dagligvaregiganten har spurgt medlemmerne, hvad de vil bruge deres opsparede point på, og her står selvforkælelse højt på ønskesedlen.
- Når vi spørger medlemmerne, hvad de vil bruge deres point på, så ønsker de fleste også at bruge dem på forkælelse. Derfor har vi ekstra mange gode tilbud på varer, man kan bruge til forkælelse. Det er for eksempel en ekstra god bøf, lidt lækkert til påskefrokosten eller en god flaske vin, siger Annette Buck, der er marketing manager i Coop Medlemsprogram, i en udtalelse.
Det er første gang i år, at medlemmerne kan bruge deres point i Coops butikker. Resten af året kan pointene bruges til at købe varer på coop.dk.
LÆS OGSÅ: Coops loyalitetskoncept: Fra dividende til Coop-kort
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter