Coop lancerer fordele til bilejere
70 procent af Coops medlemmer er bilejere, og til dem lancerer dagligvarekæden nu nogle nye fordele.
Nu kan bilejerne i Coop glæde sig over ekstra fordele ved deres medlemskab.
Dagligvarekæden har netop indgået en aftale med Super Dæk Service, der betyder, at alle med Coop-kort optjener 1 point for hver krone, de bruger på dæk og autoreparationer.
- Vi ved, at ca. 70 procent af vores medlemmer har bil, og at de ønsker attraktive tilbud inden for alle aspekter af det at være bilejer. For nylig gav vi medlemmerne mulighed for at købe billig benzin hos OK, nu kommer aftalen med Super Dæk Service, og vi arbejder hårdt på at præsentere flere tilbud til bilejerne snart, siger forretningsudviklingschef i Coop, Kenneth Melchior, i en udtalelse.
Vil øge værdi af medlemskab
Coop-kortet blev væsentlig styrket i efteråret 2013, da det blandt andet blev muligt at bruge kortet i Fakta og Irma på samme måde som i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen og LokalBrugsen.
Samtidig har dagligvarekoncernen indgået en række partnerskaber, der skal sikre værdi for medlemmerne. Coop har blandt andet indgået aftale med GF (forsikring), SEAS (el), Live Nation (koncerter) og Boozt (modetøj).
- For os handler det om hele tiden at øge værdien af medlemskabet. Medlemmerne ejer Coop, og de skal opleve nogle eksklusive fordele ved at være medejer af virksomheden, siger Kenneth Melchior.
Coop har i dag 1,4 millioner medlemmer.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter