Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Circle K starter samlekampagne

Foto: Circle K



Friday den 26 July 2019 kl. 06:00 af: Redaktionen

Flere samlekampagner har fået masser af opmærksomhed. Nu er Circle K hoppet med på vognen.

De fleste husker de populære dyrekort, som gav Salling Group en shitstorm på halsen. Siden har flere andre samlekampagner vakt opsigt.

Nu forsøger Circle K med deres egen kampagne, hvor børn kan samle mærker med figurer hentet fra Angry Birds-universet.

- Vi har store forventninger til kampagnen og glæder os til at se, hvordan den bliver modtaget, siger Linda McBeth, som er kommunikationschef hos Circle K Danmark, i en pressemeddelelse.

- Ud over at være en samlekampagne, er det også et spil, som børn i alle aldre kan spille. Vi har set et hav af samlekampagner i løbet af de sidste mange år, og nu hopper vi med på vognen og giver børnene lidt underholdning til turen, fortsætter hun.

Angry Birds var oprindeligt et mobilspil. I 2016 blev figurerne brugt i en film, og senere på sommeren rammer en toer de danske biografer.

For at få mærkerne skal kunderne handle for 50 kroner eller fylde 20 liter brændstof på bilen.

LÆS OGSÅ: Populær kampagne giver Bilka og Føtex klager på halsen



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD