Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Zalando sløjfer anmeldelser fra kunderne

Foto: Zalando



Wednesday den 13 September 2023 kl. 11:50 - Kilde: Netthandel.no

Kunderne kan ikke længere skrive anmeldelser af varerne på Zalando. Det skyldes manglende interesse, lyder forklaringen.

Brugeranmeldelser af tøj og sko fra den tyske modeplatform Zalando er nu blevet fjernet. Det skriver Netthandel.no.

Funktionen var ikke særlig populær. Blot tre procent af kunderne skrev en anmeldelse af deres køb, og de fleste varer i sortimentet havde slet ikke fået nogen.

- For at være klar: Beslutningen har ikke noget at gøre med falske anmeldelser,skriver en talsperson fra Zalando til Netthandel.no.

- Hos Zalando var det kun kunder, der rent faktisk købte et produkt, der blev inviteret til at skrive en anmeldelse. Men det var kun en lille brøkdel af dem, der gjorde det, og det skaber ikke den bedste oplevelse for brugerne, forklarer talspersonen.

Zalando fremlagde for nylig et driftsresultat på 144,8 millioner euro for årets andet kvartal. Det er en stigning på 87 procent i forhold til samme periode sidste år.

Salget kunne dog ikke følge med indtjeningen og gik faktisk en smule tilbage til 2,6 milliarder euro. Det skyldes blandt andet svære markedsvilkår for detailbranchen, lyder forklaringen i en pressemeddelelse.

LÆS OGSÅ: Zalando introducerer koncept med ChatGPT

Læs hele artiklen på Netthandel.no


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD