Direktør belønner medarbejdere for femstjernede anmeldelser
Efter flere uheldige sager måtte en køkkenkæde se dårlige anmeldelser tikke ind på kontoen. Det fik direktøren til at handle.
Da Ekstra Bladet bragte historier om utilfredse kunder hos Vordingborg Køkkenet, som oplevede mangelfuld service efter fejlopmålinger og forsinkelser, begyndte de dårlige anmeldelser at strømme ind på Trustpilot.
Den udvikling forsøger den adm. direktør - Hjalmar Hansen - nu at stoppe med en konkurrence, viser en intern mail. Virksomhedens sælgere modtager 500 kroner for hver femstjernet anmeldelse, mens den bedste sælger fra hver butik får en bonus på 1000 kroner.
- Lad os nu vise hele verden, at det ikke er en tilfældighed, at vi sælger så mange køkkener, som vi gør, skriver Hjalmar Hansen i mailen. Han har ikke villet kommentere sagen til Ekstra Bladet.
I skrivende stund ligger der 2.638 anmeldelser af Vordingborg Køkkenet på Trustpilot, og den gennemsnitlige score ligger på 3,6. Blandt de seneste anmeldelser er der flere med fem stjerner, men brugere skriver også negativt om køkkenkæden på grund af de kontante belønninger.
Vordingborg Køkkenet driver selv 27 butikker landet over. I det seneste årsregnskab, som gælder for 2020, stiger omsætningen markant og lander på lige over 500 millioner, mens overskuddet efter skat vokser til den gode side af 50 millioner.
LÆS OGSÅ: Køkkenkoncern overtager stor del af velkørende forretning på nettet
Læs hele artiklen på Ekstra BladetFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter