Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Blev tilbudt penge for at slette dårlig anmeldelse

Foto: detailfolk.dk



Friday den 8 February 2019 kl. 10:58 - Kilde: Fredericia Dagblad

Kunde skrev en dårlig anmeldelse af et pizzaria. Herefter blev hun tilbudt penge af madportalen Hungry.dk for at ændre anmeldelsen.

Skinken på pizzaen smagte gammelt, og der var oven i købet et hår i den. Det skrev Camilla Matthiesen i en anmeldelse af et pizzaria. Anmeldelsen blev skrevet på madbestillingsportalen Hungry.dk.

Portalen var dog ikke helt tilfreds med anmeldelsen, så de tilbød, at Camilla Matthiesen kunne få sine penge refunderet, hvis de måtte ændre i anmeldelsen. Det skriver Fredericia Dagblad.

Camilla Matthiesen ville ikke ændre sin anmeldelse og delte beskeden fra Hungry.dk på Facebook. Det endte med, at hun fik en del mere opmærksomhed, end hun havde regnet med. 

- Min hensigt var aldrig, at pizzeriaet skulle shitstormes. Jeg var forarget over den måde, Hungry håndterede det på, men hvis jeg ville have haft mine penge tilbage, havde jeg da ringet til pizzeriaet, men jeg gad ikke det bøvl, så jeg smed den bare ud. Men at prøve at bestikke mig, det er usmageligt, siger Camilla Matthiesen til Fredericia Dagblad.

 LÆS OGSÅ: Netbutikker betaler Trustpilot for at skjule anmeldelser

Læs hele artiklen på Fredericia Dagblad


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD