Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Webshop lejer udstillingsplads i stormagasin

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 17 December 2013 kl. 14:35 - Kilde: Flere medier

I et anderledes samarbejde får kunderne i en amerikansk webshop mulighed for at prøve og røre varerne, inden de køber dem online.

På en webshop kan forbrugerne normalt ikke røre og prøve varerne. Det har en amerikansk online juveler nu lavet om på, skriver flere amerikanske medier.

Det er webshoppen Blue Nile, der nu giver sine kunder mulighed for at prøve butikkens diamantringe på, inden varerne købes online. Det sker i stormagasinet Nordstrom, som onlinejuveleren har lavet en såkaldt showrooming samarbejde med. Det betyder, at forbrugerne kan prøve Blue Niles produkter hos Nordstrom, inden de køber varen online fra en smartphone eller fra computeren derhjemme.

Blue Nile betaler en lejeafgift og får mulighed for at give forbrugerne et kig på varerne i den fysiske verden. For Nordstrom betyder aftalen, at stormagasinet kan tiltrække flere kunder. Blue Niles varer er placeret i en ny bryllupsafdeling hos Nordstrom, som dermed også kan nyde godt af, at kunder på jagt efter bryllups- eller forlovelsesringe lægger vejen forbi.

LÆS OGSÅ: Cross channel giver både muligheder og udfordringer



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD